Pierwsze spotkanie Grupy Roboczej ds. Standaryzacji
Grupa Robocza ds. Standaryzacji rozpoczęła swoje prace! 7 marca, w siedzibie firmy Inwemer w Warszawie odbyło się inauguracyjne spotkanie, na którym ustalono harmonogram prac na rok 2018, jak również utworzono zarys pierwszych dokumentów.
Jako główne zadania członkowie postawili sobie standaryzację działań w obszarze dostarczania usług oraz spójną promocję sektora. Rozmawiali wspólnie o profesjonalizowaniu i budowaniu wartości zawodu facility managera poprzez normalizację i usystematyzowanie słownictwa branżowego, jak również stworzenie kodeksu etyki zawodowej.
Ustalono także, że głównym celem grupy jest utworzenie dokumentu standaryzacji procesu przetargowego z uwzględnieniem perspektywy klienta jako katalog dostępnych usług z branży FM.
Kolejne spotkanie planowane jest na 12 kwietnia.
W obradach Grupy Roboczej wzięli udział:
Zbigniew Mazurek (Menpresa)- przewodniczący
Olga Buga (Spie)
Jacek Gola (Gegenbauer)
Hubert Szymański (Dussmann)
Paweł Preidl (Okin)
Robert Słaby (FM Solutions)
Mikołaj Kusiak (Inwemer)
Artur Morawski (Inwemer)
Tadeusz Sztop (Dussmann)
Konrad Myśliński (4optima)