PRFM patronem 5. edycji targów ReDI
Zapraszamy na 5. edycję targów ReDI, która odbędzie się w dniach 6-7 czerwca 2018 r. w Warszawie, wydarzenia objętego patronatem Polskiej Rady Facility Management.
ReDI to miejsce spotkań przedstawicieli miast, deweloperów, zarządców, inwestorów oraz sieci handlowych działających i rozwijających się na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. W każdej z czterech dotychczasowych edycji targów ReDI uczestniczyło ponad 1400 decydentów z branży nieruchomości handlowych. W 2018 r. udział w targach wezmą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych oraz 50 wystawców, którzy zaprezentują 120 centrów handlowych z Polski i krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Dla firm członkowskich Polskiej Rady Facility Management obowiązuje zniżka 20% od cen standardowych (nieczłonkowskich) na bilety na targi.
Rabat można odebrać tutaj:
W przyszłorocznej edycji na uczestników czekają nowe strefy, wydarzenia towarzyszące, innowacyjne projekty, wartościowe prezentacje i spotkania merytoryczne i wiele więcej.
ReDI City Investment Zone– Strefa Miast, a na niej: - przedstawiciele miast i organizacji zrzeszających samorządy, - polskie instytucje państwowe, - międzynarodowe ciała związane z rozwojem miast
ReDI Prop Tech – strefa nowych technologii i start-upów a na niej: - firmy i instytucji wspierające rozwój biznesu, zwłaszcza nowych technologii - firmy technologiczne (hi-tech, #proptech, #retailtech) - start-up’y
ReDI to Talk – konferencja z udziałem uznanych ekspertów - prelekcje i debaty z przedstawicielami biznesu - prezentacja raportów i badań dotyczących branży handlowej w Polsce - szerokie spectrum tematów
ReDI Center Management Summit – pierwsza edycja kongresu Dyrektorów Centrów Handlowych - prelekcje merytoryczne - zaproszeni dyrektorzy 510 centrów handlowych z Polski - bezpłatne wydarzenie zwiększające kompetencje osób strategicznie zarządzających obiektami handlowymi
ReDI F&B Zone – Strefa Cateringu i Restauracji dla biznesu - uznane i rozwijające się sieci gastronomiczne z Polski i Europy - restauracje - nowe koncepty food & beverage