Zapowiedź - FM Executive Club cz.2
Po skromnym sukcesie naszego grudniowego spotkania, na którym zainaugurowaliśmy FM Executive Club - ciało doradcze, opiniujące dalsze kierunki rozwoju i działania stowarzyszenia, Zarząd PRFM zaprasza na kolejne ważne wydarzenie!
Tym razem dyskutować będziemy o strategicznej roli Facility Managementu oraz zaprezentujemy pierwsze rozdziały, noszącego jeszcze roboczą nazwę “Dokumentu Startowego”, w którym wyjaśniamy podstawowe pojęcia ważne dla branży FM z biznesowego punktu widzenia a także ze względu na dalszą działalność stowarzyszenia. Dzięki nim po raz pierwszy powstanie wspólny kontekst dla dyskusji branżowej, która pozwoli nam o wiele lepiej rozwijać percepcję FMu w Polsce.
Jest to efekt całorocznej pracy wszystkich Grup Doradczych oraz Zarządu.
Dokument powinien pomóc nam uporządkować kwestie związane z komunikacją, promocją FMu a także umożliwić planowanie dalszych działań w obszarze merytorycznym.
Formuła spotkania
Nasz Executive Club wraz z Zarządem zasiadać będzie wokół jednego stołu, przy którym zapraszamy do żywej dyskusji i aktywnego zabierania głosu. Dyskusja odbywać się będzie w formule podobnej do spotkania założycielskiego w Serocku.
Ponieważ wierzymy, że dyskusja okaże się owocna i bardzo ciekawa nie tylko z punktu widzenia zarządów, ale także osób bardziej operacyjnych, zapraszamy do udziału również osoby towarzyszące.
Prawe Ręce (osoby odpowiedzialne za marketing, business development, dyrektorów operacyjnych,) będą mogły wziąć udział w spotkaniu w charakterze słuchaczy, a także zabierać głos, wnosić pomysły i sugerować rozwiązania. Podczas spotkania planowany jest networking oraz silniejsze zacieśnianie relacji wewnątrz PRFM.
Uwaga spotkanie przeznaczone jest dla Delegatów z ramienia Członków oraz Partnerów Wspierających PRFM.
---
Kiedy ?
21.02 Warszawa - Warsaw Trade Tower!
Agenda:
10:30 - 18:00 - Merytoryka
18:00 - 22:00 - Networking przy kieliszku wina
---
Agenda spotkania:
10:00 - 10:30
Rejestracja, kawa networking.
10:30 - 12:00
Facility Management - dokument zerowy omówienie / uwagi. Pierwsze rozdziały i ogólny wydźwięk, rozumienie wartości w FMie.
12:00 - 12:20
Informacje o budżecie za rok 2018 + podział wydatków na meteorytykę i promocję 2019
12:20 - 13:30
Działania promocyjne dla FM. (film, artykuły, kampania promocyjna w prasie, infografiki, prezentacje (slidy, komiks). Dyskusja + wolne wnioski.
13:30 - 14:30
Lunch
14:30 - 14:45
Omówienie Grup Roboczych i Celów na 2019 - rozdział finansów
14:45 - 15:00
Grupa ds. Standaryzacji - > ustandaryzowane zapytanie ofertowe
15:00 - 15:15
Grupa ds. Edukacji -> program edukacyjny dla studiów podyplomowych (3 i 4 poziom)
15:15 - 15:30
Grupa ds. Usług Czystości -> program edukacyjny dla 1 i 2 stopnia pracowników (formuła certyfikacji zespołów- podstawy dla systemu szkolenia techników)
15:30 - 15:45
Grupa ds. HR -> badanie wynagrodzeń w FM z metodyka PRFM + film promocyjny o FMie
15:45 - 16:00
Grupa ds. Workplace -> Poradnik przeprowadzka a podnoszenie rangi działom FM
16:00 - 18:00
Dyskusja na temat działań promocyjnych dla stowarzyszenia + głosowanie nad rozdziałem budżetu
17:00 - 22:00
Lekka kolacja + lampka wina.
Ostatnie zgłoszenia przyjmujemy do 13 lutego e-mailowo na adres:
krzysztofkogut@prfm.pl oraz biuro@prfm,pl
Spotkanie będzie utrwalone na video do późniejszego przeglądu.
608 852 900