Oszczędzaj do 30% na obsłudze administracyjnej
Efektywność, konkurencyjność, nowoczesność - to hasła, które były mottem przy tworzeniu webinaru dla hoteli i nieruchomości komercyjnych. Wysokie koszty funkcjonowania i braki pracownicze to główne bolączki tych branż. Jako remedium partner wspierający Polskiej Rady Facility Management, Grupa Impel proponuje usprawnienia w procesach biznesowych, które przełożą się na oszczędności kosztu i czasu. Zostaną one zaprezentowane podczas bezpłatnego webinaru pt. „Jak uzyskać oszczędności w obsłudze administracyjnej hoteli i nieruchomości komercyjnych?”, który odbędzie się 8 listopada o godz. 10.00.
Jak osiągamy oszczędności i poprawiamy efektywność?
Grupa Impel przede wszystkim stawia na technologię i specjalizację pracowników realizujących obsługę kadrowo-płacową i księgową. Stosuje digitalizację z OCR, algorytmy automatyzujące (RPA) i system ticketowy. Pracownicy odpowiedzialni za obsługę klienta to powinni być specjaliści znający aktualne przepisy, biegle poruszający się w procesach i ukierunkowani na doskonalenie. Ekspertki Impel Business Solutions – Aleksandra Pietruczuk, dyrektor procesów księgowych i Katarzyna Adamczyk, dyrektor procesów kadrowo-płacowych, opowiedzą na webinarze, jak na co dzień wygląda obsługa klienta z branży hotelowej i nieruchomości komercyjnych. Pokażą, jakie elementy usługi wpływają na wyższą efektywność i oszczędności.
Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?
zyskasz wiedzę z pierwszej ręki od praktyków, którzy na co dzień obsługują Twoją branżę,
zobaczysz liczby, które potwierdzają skuteczność stosowanych rozwiązań,
poznasz przykłady dobrych praktyk dla Twojej branży.
Do udziału w webinarze zapraszamy:
- dyrektorów i menedżerów hoteli,
- dyrektorów i menedżerów nieruchomości,
- kierowników obiektu,
- zarządców nieruchomości,
- osoby na stanowisku property executive,
- osoby odpowiedzialne za zarządzanie back office.
Poznaj agendę:
10.00 : 10.05 – powitanie
10.05 : 10.25 – Model obsługi dopasowany do hoteli i nieruchomości komercyjnych – outsourcing kadrowo-płacowy / Katarzyna Adamczyk, dyrektor procesów kadrowo-płacowych, Impel Business Solutions
10.25 – 10.45 – Ekonomiczna księgowość dla hoteli i nieruchomości komercyjnych / Aleksandra Pietruczuk, dyrektor procesów księgowych, Impel Business Solutions
10.45 – 11.00 – sesja pytań i odpowiedzi
Zapraszamy do rejestracji: https://webinar-hotele-biurowce.impel.pl/
Comments